Analysis of marketing strategies used by PepsiCo based on Ansoff's theory / Libristo.pl
Analysis of marketing strategies used by PepsiCo based on Ansoff's theory

Kod: 05278677

Analysis of marketing strategies used by PepsiCo based on Ansoff's theory

Autor Kristina Bachmeier

Seminar paper from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2, University of applied sciences, Neuss, course: Marketing, 45 entries in the bib ... więcej

180.33


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Analysis of marketing strategies used by PepsiCo based on Ansoff's theory

Za ten zakup dostaniesz 104 punkty

Opis

Seminar paper from the year 2008 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 2, University of applied sciences, Neuss, course: Marketing, 45 entries in the bibliography, language: English, abstract: Most leading companies today pursue multiple strategies for growth simultaneously in§order to reach their strategic goals. It is important to verify how different growth§strategies are appropriate for companies operating in different types of markets, and§how changes in business environment make the same company decide on different§strategic options at stage time in its organisational life cycle.§The reason why firms succeed or fail is perhaps the central question in strategy. The§firm needs a well-defined scope and growth direction, that objectives alone do not meet§this need, and additional decision rules are required if the firm is to have orderly and§profitable growth. Such decision rules and guidelines have been broadly defined as§strategy or, sometimes, as the concept of the firm s business.§The choice of a marketing growth strategy is a function of the strategic situation,§organisational characteristics, and entrepreneur motivations. It is inherent to the§process of strategy formulation. Companies must be flexible to respond rapidly to§competition and market changes. They must benchmark continuously to achieve best§practice.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

180.33

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: