Rethinking Prestige Branding / Libristo.pl
Rethinking Prestige Branding

Kod: 05249660

Rethinking Prestige Branding

Autor Wolfgang Schaefer, J. P. Kuehlwein

What makes prestige brands tick? Taking a unique holistic approach,Classifiedexamines the successful development and promotion of luxury brands, discovering not just how they're sold but how we as consumers respond to them. ... więcej

131.97

Zwykle: 134.71 zł

Oszczędzasz 2.74 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy do 4 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Rethinking Prestige Branding

Za ten zakup dostaniesz 77 punkty

Opis

What makes prestige brands tick? Taking a unique holistic approach,Classifiedexamines the successful development and promotion of luxury brands, discovering not just how they're sold but how we as consumers respond to them.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

131.97

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: