Branded Component Strategies / Libristo.pl
Branded Component Strategies

Kod: 01783242

Branded Component Strategies

Autor Stefan Worm

In the quest for better differentiation of their products, many firms in B2B markets have started to systematically invest in brand building. Stefan Worm analyzes how component supplier brand strength among original equipment manu ... więcej

285.78


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Branded Component Strategies

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

In the quest for better differentiation of their products, many firms in B2B markets have started to systematically invest in brand building. Stefan Worm analyzes how component supplier brand strength among original equipment manufacturers (OEMs ) customers affects component suppliers market performance in their relationships with these OEMs. Further, the author determines which management instruments are effective in building, sustaining, and leveraging component supplier brand strength. The analysis relies on data collected from multiple manufacturing industries.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

285.78

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: