Branding and Sustainable Competitive Advantage / Libristo.pl
Branding and Sustainable Competitive Advantage

Kod: 06310326

Branding and Sustainable Competitive Advantage

Autor Avinash Kapoor, Chinmaya Kulshrestha

Successful brand building helps sustain relationships with consumers, creating long-term sustainable competitive advantage and protecting businesses from market turbulence and uncertainties. Manufacturing processes can often be du ... więcej

1012.75


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Branding and Sustainable Competitive Advantage

Za ten zakup dostaniesz 585 punkty

Opis

Successful brand building helps sustain relationships with consumers, creating long-term sustainable competitive advantage and protecting businesses from market turbulence and uncertainties. Manufacturing processes can often be duplicated in ways that stro

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1012.75

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: