Branding For Dummies, 2e / Libristo.pl
Branding For Dummies, 2e

Kod: 04953167

Branding For Dummies, 2e

Autor Barbara Findlay Schenck, Bill Chiaravalle

"Branding For Dummies, 2nd Edition" has a new chapter with tips and cautionary advice regarding social media and its impact on today's personal and business branding programs. There is also new information on balancing personal an ... więcej

125.61

Zwykle: 132.19 zł

Oszczędzasz 6.58 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Branding For Dummies, 2e

Za ten zakup dostaniesz 73 punkty

Opis

"Branding For Dummies, 2nd Edition" has a new chapter with tips and cautionary advice regarding social media and its impact on today's personal and business branding programs. There is also new information on balancing personal and business brand development. This information will help business leaders create personal brands that enhance, but don't eclipse their business brands. Also, it will help employees to create personal brands that will benefit them within their employers' businesses while also transporting to new career opportunities if desired. Plus there is updated information on handling brand crises, both personal and business, with references to some of the major brand crises of the past few years.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

125.61

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: