Building Customer-brand Relationships / Libristo.pl
Building Customer-brand Relationships

Kod: 06310971

Building Customer-brand Relationships

Autor Marian Azzaro

Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book ... więcej

356.14

Zwykle: 356.16 zł

Oszczędzasz 0.02 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Building Customer-brand Relationships

Za ten zakup dostaniesz 206 punkty

Opis

Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

356.14

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: