Building Media Relationships / Libristo.pl
Building Media Relationships

Kod: 04519502

Building Media Relationships

Autor Susan Sommers

Media and public relations is a growing field and programs dedicated to the discipline are offered in several colleges and continuing education programs across the country. Within communications and marketing programs, courses ded ... więcej

298.11

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Building Media Relationships

Za ten zakup dostaniesz 172 punkty

Opis

Media and public relations is a growing field and programs dedicated to the discipline are offered in several colleges and continuing education programs across the country. Within communications and marketing programs, courses dedicated to media relations are often required to complete the program. In addition, many journalism students also enter the field of media relations upon graduation, and courses can be found in those programs as well. A successful media relations program is the most powerful, cost-effective tool a company can utilize to create an identity or raise a profile; build trust, goodwill, and support; generate sales and raise funds; position themselves as an authority; attract new clients, customers, employees, sponsors and donors; encourage attendance at events; and manage crises. Media relations involve committing to a long-term, comprehensive program, executing the program, and evaluating the results. Susan Sommers has written a book on how to work professionally and productively with the media.This book is designed for anyone who is responsible for generating media understanding and coverage for any corporation, organization, non-profit, or small business, regardless of size or scope. It provides tips, information, and exercises on all aspects of a media relations campaign.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

298.11

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: