Content Revolution / Libristo.pl
Content Revolution

Kod: 05177651

Content Revolution

Autor Mark Masters

Marketing has changed more in the past 20 years than any other business discipline. So why are we relying on the same-old textbooks? Why do business owners still think that shouting louder than the competition, is the answer to lo ... więcej

70.97

Zwykle: 92.40 zł

Oszczędzasz 21.44 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Content Revolution

Za ten zakup dostaniesz 41 punkty

Opis

Marketing has changed more in the past 20 years than any other business discipline. So why are we relying on the same-old textbooks? Why do business owners still think that shouting louder than the competition, is the answer to longevity? The old marketing way is dead, where we were encouraged to spend more on advertising and to be seen. Marketing was about interrupting the masses, but times have changed. The only differentiator we have, as businesses are the stories that we tell. This isn't a book based on old theories, creating marketing plans, Maslow's Hierarchy Of Needs and looking at the '4 Ps.' It's all about a new way of thinking - one based on the content - that is more emotional and becoming more useful to others (and solving their problems) to create profitable action. Featuring exclusive interviews from leading content marketing pioneers from around the globe such as Joe Pulizzi, Chris Brogan, Ann Handley, Robert Rose and Jay Baer, this book introduces a brand new marketing vocabulary.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

70.97

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: