Kod: 04395955
This concise paperback includes thirty-five cases and activities, each reviewed by a respected practitioner in the field, focusing specifically on consumer behavior concepts and illustrating how they're applied in the real world. ... więcej
507.11 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 295 punkty
This concise paperback includes thirty-five cases and activities, each reviewed by a respected practitioner in the field, focusing specifically on consumer behavior concepts and illustrating how they're applied in the real world. The Importance of Customer Centricity; Customer Perception; Customer Learning and Memory; Customer Motivation and Personality; Segmenting, Targeting, and Positioning; Reference Group Influence and Diffusion of Innovation; Customer Attitudes; Marketing Communication and Attitude Change; Customer Decision Making; Qualitative and Interpretive Consumer Research; Cultural and Subcultural InfluencesCritical Thinking in Consumer Behavior: Cases and Experiential Exercises can be used as a standalone text or as a supplement to a consumer behavior textbook.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
507.11 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )