Kod: 04173631
How to become Customer Driven Customer service is the competitive business battleground of the twenty-first century. This book is a hands-on guide for people who run businesses or work in them.
70.45 zł
Zwykle: 91.74 zł
Oszczędzasz 21.28 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 41 punkty
How to become Customer Driven Customer service is the competitive business battleground of the twenty-first century. This book is a hands-on guide for people who run businesses or work in them.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
70.45 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )