Customer centric marketing / Libristo.pl
Customer centric marketing

Kod: 01621318

Customer centric marketing

Autor Kimberly Wylie

Diploma Thesis from the year 2003 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, University of Phoenix, 64 entries in the bibliography, language: English, abstract: Only a few short g ... więcej

282.60


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Customer centric marketing

Za ten zakup dostaniesz 164 punkty

Opis

Diploma Thesis from the year 2003 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, University of Phoenix, 64 entries in the bibliography, language: English, abstract: Only a few short generations ago, the global economy was predominated by agricultural and tradesman businesses. Consumers frequented businesses that were close to their physical location, as limited transportation gave them little other feasible choice. Tradesmen provided customizable goods made specifically for their clients needs, on small or individual scales of production. The life cycle of a product, during this era, typically began with a customer order for a product. With the advent of the Industrial Revolution, this quickly changed.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

282.60

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: