Customer Moat / Libristo.pl
Customer Moat

Kod: 14230813

Customer Moat

Autor Eddie Sung, Karen Yin

"A Practical Guide to a Winning Business Strategy" What makes a company competitively superior to another? Which actions lead to greater market share and profitability? And why is it important to view ... więcej

140.04

Zwykle: 147.39 zł

Oszczędzasz 7.35 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Customer Moat

Za ten zakup dostaniesz 82 punkty

Opis

"A Practical Guide to a Winning Business Strategy" What makes a company competitively superior to another? Which actions lead to greater market share and profitability? And why is it important to view customer decisions as probabilities? In this groundbreaking work, Eddie Sung condenses the field of business strategy into a powerful, modern framework that is easy to understand. In doing so, he has created new measurements for evaluating the success and failure of businesses. Importantly, the Customer Moat expands the field of strategy far beyond Porter's Five Forces and SWOT. Told through engaging stories that range from the marketing research of Andrew Ehrenberg to the pricing power of See's Candies, from the competitive behavior of the Galápagos finches to Costco's rule that drives low costs, the Customer Moat Formula (CMF) is a modern understanding for how intrinsic loyalty leads to greater profit. The CMF also details the eight fundamental tools that all companies possess for attaining greater competitiveness. These tools build intrinsic loyalty within a company's customer base and work to improve the bottom line by achieving greater market share and higher profit margins. In a complex world, the Customer Moat presents a powerful compass for guiding businesses toward real-world results.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

140.04

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: