Kod: 09540806
A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and soc ... więcej
83.40 zł
Zwykle: 92.70 zł
Oszczędzasz 9.30 zł
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 49 punkty
A Dictionary of Marketing is an accessible, practical, and internationally-focused A-Z guide to all areas of marketing. Covering traditional techniques and theories, as well as the latest terms and concepts in web, digital and social marketing, this is the ideal reference for students and practitioners of marketing worldwide.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
83.40 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )