Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing / Libristo.pl
Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Kod: 18172717

Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Autor Jihad Mohammad, Farzana Quoquab, Ramayah Thurasamy

Presents the latest scholarly research on the latest trends of consumerism and its effect and implications on the environment. Featuring coverage on topics and perspectives such as nutricosmetic products, green marketing, and anim ... więcej

1140.55


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Driving Green Consumerism Through Strategic Sustainability Marketing

Za ten zakup dostaniesz 664 punkty

Opis

Presents the latest scholarly research on the latest trends of consumerism and its effect and implications on the environment. Featuring coverage on topics and perspectives such as nutricosmetic products, green marketing, and animal products, this publication is ideal for anyone interested in aspects of green consumerism.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business & the environment, ???Green’ approaches to business

1140.55

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: