Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy / Libristo.pl
Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy

Kod: 08656915

Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy

Autor Riyad Eid

"This book offers in-depth perspectives on the influence of Islam on consumer behavior, the travel industry, product development, and the promotion of goods and services, focusing on current trends and tools, comprehensive intervi ... więcej

1088.06


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Emerging Research on Islamic Marketing and Tourism in the Global Economy

Za ten zakup dostaniesz 634 punkty

Opis

"This book offers in-depth perspectives on the influence of Islam on consumer behavior, the travel industry, product development, and the promotion of goods and services, focusing on current trends and tools, comprehensive interviews, questionnaires, and emerging research"--

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1088.06

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: