Events Marketing Management / Libristo.pl
Events Marketing Management

Kod: 09377848

Events Marketing Management

Autor Ivna Reic

In order to market events effectively it is vital to consider the organiser's perspective and link it to those of the consumers attending. As such, this is the first book on the topic which reflects the unique characteristics of m ... więcej

387.13


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Events Marketing Management

Za ten zakup dostaniesz 226 punkty

Opis

In order to market events effectively it is vital to consider the organiser's perspective and link it to those of the consumers attending. As such, this is the first book on the topic which reflects the unique characteristics of marketing in the Events industry by exploring both sides of the marketing coin ' the supply and the demand ' in the specific context of events. The book begins by defining events and the implications this has for their marketing. It then explores the event marketing landscape and discusses the consumer experience. Finally it focuses on the strategies employed to manage the marketing activities related to events. The title introduces the reader to core principals as well as current developments such as e marketing, social media, sponsorship and PR.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

387.13

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: