Fundamentals of Advertising / Libristo.pl
Fundamentals of Advertising

Kod: 04145190

Fundamentals of Advertising

Autor John Wilmshurst

Useful for both professionals and students, this book covers advertising and its associated promotional areas, including public relations, sales promotion and sponsorship. It uses examples to illustrate their themes and contains a ... więcej

362.35


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Fundamentals of Advertising

Za ten zakup dostaniesz 211 punkty

Opis

Useful for both professionals and students, this book covers advertising and its associated promotional areas, including public relations, sales promotion and sponsorship. It uses examples to illustrate their themes and contains a series of guidelines and checklists of value not only to students but also to those who apply the various techniques.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

362.35

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: