Global Advertising, Attitudes, and Audiences / Libristo.pl
Global Advertising, Attitudes, and Audiences

Kod: 06691938

Global Advertising, Attitudes, and Audiences

Autor Tony Wilson

Global Advertising, Attitudes and Audiences is a post-Mcdonaldization view of marketing power, consumer pleasure, and audience protest. The psychological process wherein consumers actively make sense of advertising and branding an ... więcej

359.54


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Global Advertising, Attitudes, and Audiences

Za ten zakup dostaniesz 208 punkty

Opis

Global Advertising, Attitudes and Audiences is a post-Mcdonaldization view of marketing power, consumer pleasure, and audience protest. The psychological process wherein consumers actively make sense of advertising and branding and integrate th

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

359.54

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: