HR Value Proposition / Libristo.pl
HR Value Proposition

Kod: 04237573

HR Value Proposition

Autor Michael Porter

The leading thinker in the field of human resources and author of the bestselling HR Champions outlines a blueprint that will make HR professionals true strategic partners in their firms. Dave Ulrich s HR Champions defined the age ... więcej

185.91

Zwykle: 195.70 zł

Oszczędzasz 9.79 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o HR Value Proposition

Za ten zakup dostaniesz 108 punkty

Opis

The leading thinker in the field of human resources and author of the bestselling HR Champions outlines a blueprint that will make HR professionals true strategic partners in their firms. Dave Ulrich s HR Champions defined the agenda for HR professionals in the 1990s. That book has gone on to become one of the Press strongest sellers, with nearly 120,000 copies sold to date. This book lays out a new agenda for HR in the 21st century, revealing how HR pros can transform themselves into corporate strategists who create value not just for employees and managers but for investors and customers as well. HR s leading thinkers provide a blueprint for the future. The international bestseller Human Resource Champions helped set the HR agenda for the 1990s and enabled HR professionals to become strategic partners in their organizations. But earning a seat at the executive table was only the beginning. Today s HR leaders must also bring substantial value to that table. Drawing on their sixteen-year study of over 29,000 HR professionals and line managers, leading HR experts Dave Ulrich and Wayne Brockbank propose The HR Value Proposition. The authors argue that HR value creation requires a deep understanding of external business realities and how value is defined by key stakeholders both inside and outside the company. They provide practical tools and worksheets for leveraging this knowledge to create HR practices, build organisational capabilities, design HR strategy, and marshal resources that create value for customers, investors, executives, and employees. Written by the field s premier trailblazers, this book charts the path HR professionals must take to help lead their organizations into the future.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

185.91

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: