Inconformistas / Libristo.pl
Inconformistas

Kod: 15528116

Inconformistas

Autor JOSEF AJRAM, ISRA GARCIA

Inconformistas es el nombre del programa de formación que Josef Ajrame Isra García emprendieron en 2015 y que les llevó a las 10principales ciudades de Espa?a. Esta obra recoge a grandes rasgos lasense?anzas que se impartieron en ... więcej

75.50

Zwykle: 76.18 zł

Oszczędzasz 0.68 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Inconformistas

Za ten zakup dostaniesz 44 punkty

Opis

Inconformistas es el nombre del programa de formación que Josef Ajrame Isra García emprendieron en 2015 y que les llevó a las 10principales ciudades de Espa?a. Esta obra recoge a grandes rasgos lasense?anzas que se impartieron en el programa, es decir, lasestrategias y tácticas de marketing, comunicación, marca personal yredes sociales que más les han ayudado en su trabajo, negocios yempresas. Con una orientación eminentemente práctica, estos dosgrandes atletas comparten su trabajo diario para crear y lanzarproyectos exitosos y las lecciones que han aprendido de susfracasos.En un tono motivador y ambicioso, el libro ofrece un análisis de lasredes sociales, cómo optimizar su uso para potenciar una marca oproducto, experiencias de éxito y no tanto éxito acumuladas por losautores, los fundamentos de la comunicación y el marketing aplicados a la marca personal, modelos de negocio alrededor de las marcas, cómoarticular equipos eficientes y establecer planes de trabajo razonables y cumplibles.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Politica, religión y filosofia Autoayuda

75.50

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: