Introducing Public Relations / Libristo.pl
Introducing Public Relations

Kod: 04785343

Introducing Public Relations

Autor Keith Butterick

Introducing Public Relations is your guide to the basics of public relations: where it came from, what it means and what issues the industry faces today. It takes readers from the origins of PR all the way to the newest theoretica ... więcej

466.41

Zwykle: 518.28 zł

Oszczędzasz 51.87 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Introducing Public Relations

Za ten zakup dostaniesz 272 punkty

Opis

Introducing Public Relations is your guide to the basics of public relations: where it came from, what it means and what issues the industry faces today. It takes readers from the origins of PR all the way to the newest theoretical debates, explaining along the way the changes and development of the role of the PR practitioner. With interviews and 'day in the life' examples from a wide range of professionals in the industry students will learn what PR practitioners do, what they think and how the industry really works. Putting the student first, this book: gives a grounded, critical coverage of the history and theory of public relations, so students understand not just the what but the how and why; covers all aspects of public relations in practice, from in-house and consultancies to government, sport, NGO and corporate PR; packs each chapter with case studies, anecdotes from the field and career advice from expert PR professionals; and helps easy revision with exercises, summaries and checklists. Highly accessible and engaging, there is no better headstart to understanding what PR is all about. It is the perfect text for any students encountering public relations theory and practice for the first time.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

466.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: