Legends in Marketing: Philip Kotler / Libristo.pl
Legends in Marketing: Philip Kotler

Kod: 01263862

Legends in Marketing: Philip Kotler

Autor Sheth

Marketing as a discipline has been in existence for close to 100 years. As an integral function of business, it has actually been in existence for as long as business itself. Legends in Marketing is a series that provides insight ... więcej

4013.97

Zwykle: 4459.94 zł

Oszczędzasz 445.97 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Legends in Marketing: Philip Kotler

Za ten zakup dostaniesz 2320 punkty

Opis

Marketing as a discipline has been in existence for close to 100 years. As an integral function of business, it has actually been in existence for as long as business itself. Legends in Marketing is a series that provides insight and historical perspective into some of the greatest marketing thinkers of the 20th century. It reproduces the seminal works of each legend, and includes an interview section in which the volume editors pose questions to the legend on his research and the future of the discipline. In addition, researchers in the field provide a critical perspective on the articles in the volumes. The first collections in this series feature the work of: Jagdish N Sheth; Naresh Malhotra; Kent Monroe; and Philip Kotler. Volume One: Marketing Theory and Orientations Edited by: Ravi Achrol, The George Washington University, Washington D.C., USA Volume Two: Analytical Marketing Edited by: Robert Blattberg, Kellogg School of Management, USA Volume Three: Creating and Managing the Product Mix Edited by: Venkatesh Shankar, A&M University, Texas, USA Volume Four: Improving the Role and Practice of Marketing Edited by: Tim Ambler, London Business School, London, UK Volume Five: Strategic Marketing Edited by: Glen Urban, MIT Center for Digital Business, Cambridge, USA Volume Six: Globalization and International Marketing Competition Edited by: Michael Czinkota, Birmingham Business School, Birmingham, UK Volume Seven: Marketing in the New Economy Edited by: Patrick DuParcq, Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University, USA Volume Eight: Broadening the Concept and Applications of Marketing Edited by: Bill Wilkie, University of Notre Dame, Indiana, USA Volume Nine: The Social and Ethical Side of Marketing Edited by: Paul Bloom, The Fuqua School of Business, Duke University, Durham, USA

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

4013.97

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: