Logo Design Love / Libristo.pl
Logo Design Love

Kod: 02777452

Logo Design Love

Autor David Airey

In this updated and expanded edition of his bestselling guide to logo design, Irish graphic designer David Airey includes an entirely new chapter on how to develop an iconic brand identity from concept to completion using real wor ... więcej

163.81

Zwykle: 184.11 zł

Oszczędzasz 20.31 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Logo Design Love

Za ten zakup dostaniesz 95 punkty

Opis

In this updated and expanded edition of his bestselling guide to logo design, Irish graphic designer David Airey includes an entirely new chapter on how to develop an iconic brand identity from concept to completion using real world case studies from A-list designers. This fully revised edition also includes more of just about everything that made the first edition so great: more case studies, more sketches, more logos, more tips for working with clients, more insider stories, and more useful information for getting the job and getting it done right. David not only shares his experiences working with clients, including sketches and final results of his successful designs, but uses the work of many well-known designers to explain why well-crafted brand identity systems are important, how to create iconic logos and brand identities, and how to best work with clients to achieve success as a designer. Contributors include Gerard Huerta, who designed the logos for Time magazine and Waldenbooks; Lindon Leader, who created the current FedEx brand identity system as well as the CIGNA logo; Sagmeister & Walsh, Moving Brands, and many more. In this book, you'll learn: * Best practices for extending a logo into an entire brand identity system* Why one logo is more effective than another* How to create your own iconic designs* What sets some designers above the rest*30 practical design tips for creating logos that last

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

163.81

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: