Kod: 06703882
Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owner ... więcej
558.25 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 324 punkty
Making Media Content: The Influence of Constituency Groups on Mass Media addresses the development of media content and the various factors and constituencies that influence content, such as advertisers, corporate interests, owners, and advocacy groups.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies
558.25 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )