Market Research in Practice / Libristo.pl
Market Research in Practice

Kod: 09164475

Market Research in Practice

Autor Carol-Ann Morgan

Market Research in Practice is a practical introduction to market research tools, approaches and issues. Providing a clear, step-by-step guide to the whole process - from planning and executing a project through to analysis and pr ... więcej

374.54


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 11 - 13 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Market Research in Practice

Za ten zakup dostaniesz 218 punkty

Opis

Market Research in Practice is a practical introduction to market research tools, approaches and issues. Providing a clear, step-by-step guide to the whole process - from planning and executing a project through to analysis and presenting the findings, the book explains how to use tools and methods effectively and obtain the most reliable results.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

374.54

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: