Marketing para Dummies / Libristo.pl
Marketing para Dummies

Kod: 13026739

Marketing para Dummies

Autor PATRICIA DE ANDRES

El marketing es, en esencia, comunicación, que se ha vuelto máscompleja a medida que el emisor ha tratado de llegar ?y convencer- alreceptor de formas más eficaces e impactantes. De ahí que no tengasentido separar las estrategias ... więcej

84.97

Zwykle: 89.40 zł

Oszczędzasz 4.43 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 4 - 6 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Marketing para Dummies

Za ten zakup dostaniesz 50 punkty

Opis

El marketing es, en esencia, comunicación, que se ha vuelto máscompleja a medida que el emisor ha tratado de llegar ?y convencer- alreceptor de formas más eficaces e impactantes. De ahí que no tengasentido separar las estrategias de marketing tradicional y digital,pues no dejan de ser dos ámbitos complementarios en los queencontrarse con el consumidor, con muchos puntos de contacto einteresantes sinergias potenciales.Este manual, uno de los más completos del mercado, recoge desde lasteorías más clásicas hasta las últimas tendencias en la práctica deesta disciplina, tanto off-line como on-line.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Politica, religión y filosofia Autoayuda

84.97

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: