Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows / Libristo.pl
Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows

Kod: 13177638

Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows

Autor David Bernstein, Beau Fraser, Bill Schwab

Written by the owners of advertising agency The Gate Worldwide, this book aims to take the sacred cows of business out to pasture, showing how adages like always trust your research, success breeds success and the customer is alwa ... więcej

34.84

Zwykle: 34.85 zł

Oszczędzasz 0.01 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Mate A Sus Vacas Sagradas: Como las Empresas Exitosas Mandan A Paseo A las Viejas Ideas = Death to All Sacred Cows

Za ten zakup dostaniesz 20 punkty

Opis

Written by the owners of advertising agency The Gate Worldwide, this book aims to take the sacred cows of business out to pasture, showing how adages like always trust your research, success breeds success and the customer is always right, are not only old and tired but may lead a business completely astray. At first the book's quirky, humorous style is a welcome change from drier business books, but after a while this chattiness starts to distract from the advice, which tends to be old itself, less than cutting edge. For instance, the Super Bowl XXIX Budweiser campaign in which frogs croaked out the company name was clever, but is now 12 years old; likewise, one discussion of Nike harks back to the Michael Jordan era. The authors may be experts in their field, but this book leaves the reader asking, Where's the beef? Reed Business Information

Szczegóły książki

34.84

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: