Media Economics / Libristo.pl
Media Economics

Kod: 06705447

Media Economics

Focusing on the principles of economics and applying them to specific media industries, this work examines the process of media economics decision making by exploring such topics as industrial restructuring, regulatory constraints ... więcej

387.46


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Media Economics

Za ten zakup dostaniesz 226 punkty

Opis

Focusing on the principles of economics and applying them to specific media industries, this work examines the process of media economics decision making by exploring such topics as industrial restructuring, regulatory constraints upon media operations and changing economic value.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies

387.46

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: