New Media, New Policies - Media and Communications Strategies for the Future / Libristo.pl
New Media, New Policies - Media and Communications  Strategies for the Future

Kod: 04907785

New Media, New Policies - Media and Communications Strategies for the Future

Autor Cristina Murroni, Richard Collins

We are in the middle of a communications revolution, expressed in a proliferation of media forms and media technologies. Are these changes a threat or a promise? Who is to control access to the media, old and new? What role should ... więcej

369.41


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 14 - 18 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o New Media, New Policies - Media and Communications Strategies for the Future

Za ten zakup dostaniesz 215 punkty

Opis

We are in the middle of a communications revolution, expressed in a proliferation of media forms and media technologies. Are these changes a threat or a promise? Who is to control access to the media, old and new? What role should competition play in their further development? The United Kingdom is something of a global a laboratorya for the deregulation and liberalization of media and communications. This is the first book to look systematically at the implications of the UKa s experience and to provide clear guidelines for the future. Richard Collins and Cristina Murroni question orthodox views of both Left and Right concerning media and communication policies. Unlike many in the Left, they acknowledge the achievements of liberalism and in fact advocate an expansion of competition in some contexts. In contrast to the Right they argue that media and communications are too important to society to be left solely to the market -- not least because markets often fail. Regulation is needed for effective competition, to ensure affordable access to essential services and to protect citizens and consumers. Collinsa s and Murronia s study was undertaken at the Institute for Public Policy Research -- the UKa s leading centre--left a think tanka . Their findings are essential reading for policy--makers, students and professionals in the area of modern media and communications.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies

369.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: