New Perspectives in Luxury Branding / Libristo.pl
New Perspectives in Luxury Branding

Kod: 02815920

New Perspectives in Luxury Branding

Autor Emerald Group Publishing Limited

This collection of key articles offers insights across a range of sectors. Some of the things the book will explain include: - The influence of social media on the building of luxury brands - The effect of the consumption of c ... więcej

347.16


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o New Perspectives in Luxury Branding

Za ten zakup dostaniesz 202 punkty

Opis

This collection of key articles offers insights across a range of sectors. Some of the things the book will explain include: - The influence of social media on the building of luxury brands - The effect of the consumption of counterfeit luxury goods on identity - The value of brand extension as a strategy in regards to luxury fashion brands

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

347.16

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: