New Guide to Identity / Libristo.pl
New Guide to Identity

Kod: 04101724

New Guide to Identity

Autor Wally Olins

This study aims to show how managing identity can create and sustain behavioural change in an organization as well as achieving the more traditional outcome of influencing its external audiences. The work provides a guide to ident ... więcej

240.93


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o New Guide to Identity

Za ten zakup dostaniesz 140 punkty

Opis

This study aims to show how managing identity can create and sustain behavioural change in an organization as well as achieving the more traditional outcome of influencing its external audiences. The work provides a guide to identity, including what it is and how it can be used to full effect. If a change of identity is required, the whole process is described from start-up (including investigation and analysis of the current identity), through developing the new identity structure, to implementation and launch. For anyone responsible for the identity of an organization, or for designing it for someone else, or attempting to achieve change in their organization, or studying the subject, this guide should be useful reading.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

240.93

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: