Objectivity in Journalism / Libristo.pl
Objectivity in Journalism

Kod: 12878724

Objectivity in Journalism

Autor Urbaniak Paweł

Nigdy wczesniej najwazniejsze media w Polsce nie porzucily w tak wyrazisty sposob swojej obiektywnosci i neutralnosci. Szczegolnie wyraznie da sie to zaobserwowac na poziomie dyskursu politycznego i silnie zarysowanych politycznyc ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Objectivity in Journalism

Opis

Nigdy wczesniej najwazniejsze media w Polsce nie porzucily w tak wyrazisty sposob swojej obiektywnosci i neutralnosci. Szczegolnie wyraznie da sie to zaobserwowac na poziomie dyskursu politycznego i silnie zarysowanych politycznych sympatii poszczegolnych tytulow prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych. Czolowi dziennikarze mowia wrecz, ze jasno zakreslone preferencje polityczne ludzi mediow i ich upublicznianie jest czyms wlasciwym, a nawet koniecznym. Ksiazka Pawla Urbaniaka jest glosem w dyskusji, czy taka sytuacja jest wlasciwa, a takze stanowi autorska probe opisu pojecia "obiektywizm dziennikarski", daznosc do ktorego mimo wszystko wpisywana jest chocby we wszystkie dziennikarskie kodeksy etyczne. W kolejnych rozdzialach autor definiuje pojecie "fakt", zarysowuje proces transformacji surowego faktu wystepujacego w pewnej spolecznej przestrzeni w fakt opowiedziany, bedacy przedmiotem dziennikarskiej relacji, udowadnia, ze teksty dziennikarskie, glownie zas reporterskie moga byc niezwykle wartosciowym zrodlem poznania rzeczywistosci, w swej istocie zblizonym do poznania naukowego, a takze wykazuje, ze nie tylko slowo moze byc narzedziem manipulacji, znieksztalcania rzeczywistosci czy po prostu nieswiadomej subiektywizacji opisu. Wolna od nich wszystkich nie jest rowniez komunikacja wizualna, ktora zawsze w sposob selektywny dobiera pewne obrazy skladajace sie na opowiesc o faktach.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: