Kod: 05151636
Lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an enemy. This a ... więcej
62.39 zł
Zwykle: 70.09 zł
Oszczędzasz 7.70 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 36 punkty
Lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an enemy. This author discusses the importance of public relations, protecting the brand, and when to give up on an existing brand.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
62.39 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )