Kod: 14506806
How can we originate new ideas, policies and practices without risking it all? The NEW YORK TIMES bestselling author Adam Grant examines how people can drive creative, moral, and organisational progress-and how leaders can encoura ... więcej
52.37 zł
Zwykle: 61.63 zł
Oszczędzasz 9.26 zł
Za ten zakup dostaniesz 31 punkty
How can we originate new ideas, policies and practices without risking it all? The NEW YORK TIMES bestselling author Adam Grant examines how people can drive creative, moral, and organisational progress-and how leaders can encourage originality in their organisations. This is a fascinating manifesto for originality and a guide to championing new ideas that challenge the status quo.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
52.37 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )