Permission Marketing / Libristo.pl
Permission Marketing

Kod: 04112859

Permission Marketing

Autor Seth Godin

The man Business Week calls "the ultimate entrepreneur for the Information Age" explains "Permission Marketing" -- the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it ... więcej

111.10

Zwykle: 124.81 zł

Oszczędzasz 13.70 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Permission Marketing

Za ten zakup dostaniesz 65 punkty

Opis

The man Business Week calls "the ultimate entrepreneur for the Information Age" explains "Permission Marketing" -- the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it.Whether it is the TV commercial that breaks into our favorite program, or the telemarketing phone call that disrupts a family dinner, traditional advertising is based on the hope of snatching our attention away from whatever we are doing. Seth Godin calls this Interruption Marketing, and, as companies are discovering, it no longer works.Instead of annoying potential customers by interrupting their most coveted commodity -- time -- Permission Marketing offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Now this Internet pioneer introduces a fundamentally different way of thinking about advertising products and services. By reaching out only to those individuals who have signaled an interest in learning more about a product, Permission Marketing enables companies to develop long-term relationships with customers, create trust, build brand awareness -- and greatly improve the chances of making a sale.In his groundbreaking book, Godin describes the four tests of Permission Marketing: 1. Does every single marketing effort you create encourage a learning relationship with your customers? Does it invite customers to "raise their hands" and start communicating?2. Do you have a permission database? Do you track the number of people who have given you permission to communicate with them?3. If consumers gave you permission to talk to them, would you have anything to say? Have you developed a marketing curriculum to teach people about yourproducts?4. Once people become customers, do you work to deepen your permission to communicate with those people?And in numerous informative case studies, including American Airlines' frequent-flier program, Amazon.com, and Yahoo!, Godin demonstrates how marketers are a

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

111.10

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: