Rethinking Media, Religion, and Culture / Libristo.pl
Rethinking Media, Religion, and Culture

Kod: 04683296

Rethinking Media, Religion, and Culture

Autor Stewart M. Hoover, Knut Lundby

The growing connections between media, culture and religion are increasingly evident in contemporary society, but until now have rarely been theoretically linked. The contributors to this volume effectively combine these areas int ... więcej

949.55


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Rethinking Media, Religion, and Culture

Za ten zakup dostaniesz 553 punkty

Opis

The growing connections between media, culture and religion are increasingly evident in contemporary society, but until now have rarely been theoretically linked. The contributors to this volume effectively combine these areas into a coherent whole. The issues they examine include: the decline of religious institutions during the late twentieth century; the increasing autonomy and individualized practice of religion; and the surge of media and media-based icons that are often imbued with religious qualities, and the ensuing effect on cultural practices.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Media studies

949.55

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: