Kod: 04920216
Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.
Zobacz książki o podobnej tematyce
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
- Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
- Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
- Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.
Dowiedz się więcej
Więcej informacji o Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
Za ten zakup dostaniesz 73 punkty
Opis
This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.
Szczegóły książki
Kategoria
Książki po angielsku
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Pełny tytuł: Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
- Autor: Richard Y. Chang, P.Keith Kelly
- Język: Angielski
- Oprawa: Miękka
- Liczba stron: 120
- EAN: 9780787950828
- ISBN: 0787950823
- ID: 04920216
- Wydawca: John Wiley & Sons Inc
- Waga: 190 g
- Wymiary: 157 × 234 × 7 mm
- Data wydania: 28. May 1994
Ulubione w innej kategorii
250 000
zadowolonych klientów
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.