Strategic Marketing / Libristo.pl
Strategic Marketing

Kod: 06724850

Strategic Marketing

Autor Tony Proctor

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical framewo ... więcej

1078.31

Zwykle: 1078.35 zł

Oszczędzasz 0.04 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Strategic Marketing

Za ten zakup dostaniesz 628 punkty

Opis

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical frameworks to illustrate how an organization can successfully take advantage of 'strategic windows' to improve its position.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1078.31

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: