Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention / Libristo.pl
Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Kod: 15448124

Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Autor Wafaa Al-Rabayah, Rawan Khasawneh, Rasha Abu-Shamaa

Presents the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concept ... więcej

955.99


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Za ten zakup dostaniesz 557 punkty

Opis

Presents the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concepts, empirical case studies, and critical analyses, this book is designed for researchers, practitioners, professionals, and upper-level students.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

955.99

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: