The Connection between Innovation & Emotional intelligence to Loyalty / Libristo.pl
The Connection between Innovation & Emotional intelligence to Loyalty

Kod: 15608045

The Connection between Innovation & Emotional intelligence to Loyalty

Autor Israel Boxer

As competition increases, both locally and globally, more and more organizations face the need to preserve their clientele while minimizing preservation and marketing costs. Through an empirical analysis of customers of a logistic ... więcej

287.04

Zwykle: 317.88 zł

Oszczędzasz 30.83 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o The Connection between Innovation & Emotional intelligence to Loyalty

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

As competition increases, both locally and globally, more and more organizations face the need to preserve their clientele while minimizing preservation and marketing costs. Through an empirical analysis of customers of a logistics service provider in Israel, it is argued that service providers can intelligibly influence customers' impression and emotional experience they got through the service providing interaction. Moreover, if this impression is positive, then customers perceive an added value in the service interaction and tend to develop a long lasting commitment to the organization, which develops into loyalty. In general, this rational was validated by the research.

Szczegóły książki

287.04

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: