Quintessence of Marketing / Libristo.pl
Quintessence of Marketing

Kod: 02302303

Quintessence of Marketing

Autor Nils Bickhoff, Svend Hollensen, Marc Opresnik

In this book, the authors develop the Quintessential Marketing Arena by following the logic of the three major steps of the marketing process. They present the fourteen most important marketing instruments and help readers develop ... więcej

263.30


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Quintessence of Marketing

Za ten zakup dostaniesz 153 punkty

Opis

In this book, the authors develop the Quintessential Marketing Arena by following the logic of the three major steps of the marketing process. They present the fourteen most important marketing instruments and help readers develop their own marketing plans.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

263.30

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: