Theory of Marketing / Libristo.pl
Theory of Marketing

Kod: 10899968

Theory of Marketing

Autor Marius Ludicke

Marius Ludicke documents and explains the largely abandoned scholarly ambition to develop a general theory of marketing. Drawing on Luhmannian social systems theory the author proposes a fundamentally different comprehensive conce ... więcej

285.78


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Theory of Marketing

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

Marius Ludicke documents and explains the largely abandoned scholarly ambition to develop a general theory of marketing. Drawing on Luhmannian social systems theory the author proposes a fundamentally different comprehensive concept of marketing that fulfills foundational scholarly and managerial requirements in an unprecedented way."

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

285.78

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: