Kod: 04858874
Bag, label, and tag design is critical in the world of marketing and sales, yet can be challenging to execute successfully. "The Big Book of Bags, Labels and Tags" is a unique visual collection featuring work from top companies ar ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Bag, label, and tag design is critical in the world of marketing and sales, yet can be challenging to execute successfully. "The Big Book of Bags, Labels and Tags" is a unique visual collection featuring work from top companies around the globe. It offers hundreds of ideas, pages of inspiration, and loads of professional advice from designers on styles ranging from classic to modern, sophisticated to conceptual, with a consistent focus on name recognition and branding.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )