Branding and Identity / Libristo.pl
Branding and Identity

Kod: 09545290

Branding and Identity

Autor Katy Lee

Following our successful first and second volumes of Touch Branding, this third volume does not only highlight design elements and styles of brands, but also emphasizes more on the branding process and the extensive use of brandin ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Branding and Identity

Opis

Following our successful first and second volumes of Touch Branding, this third volume does not only highlight design elements and styles of brands, but also emphasizes more on the branding process and the extensive use of branding in real life. This book collects the latest branding design works from brilliant designers and design studios worldwide, classified and sorted according to different industries which the relevant brands belonging to, with detailed description of the cases. The rich diversity of branding design works provides not only a visual feast to the readers, but also a great catalyst for gaining inspiration in brand design and innovation.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: