Kod: 01430127
To have no limits, to be boundless in form or expression - this is the intent of a fresh new series that examines some of the most basic units of design through their myriad applications. Whether hand drawn or vector based, type i ... więcej
220.76 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 129 punkty
To have no limits, to be boundless in form or expression - this is the intent of a fresh new series that examines some of the most basic units of design through their myriad applications. Whether hand drawn or vector based, type is a versatile tool in the hands of most designers, creating bold, expressive graphics that extend a brand as they convey information. In the hands of a master, new typefaces become iconic and unforgettable. Branding Typography gathers a selection of the most original type design of recent years, used to promote products and companies through game changing graphics in print, fashion, interiors and packaging.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
220.76 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )