Kod: 02262017
A strong internet presence is a huge boost to brand awareness, but interactivity and instant communication can make brands vulnerable to misuse or attack. Brands can be wilfully or accidentally misrepresented, and they can be irre ... więcej
49.45 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 29 punkty
A strong internet presence is a huge boost to brand awareness, but interactivity and instant communication can make brands vulnerable to misuse or attack. Brands can be wilfully or accidentally misrepresented, and they can be irrevocably associated with negatives ideas: they can be 'brandjacked'. Containing over 90 engaging case studies, from BP to Beyonce, this is the first book to analyze brandjacking. Combining crisis communication and social media management, Brandjack! charts the growth of the trend, offering advice to those who find themselves at the mercy of brand pirates.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy
49.45 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )