Business Relating Business - Managing Organisational Relations and Networks / Libristo.pl
Business Relating Business - Managing Organisational Relations and Networks

Kod: 05107478

Business Relating Business - Managing Organisational Relations and Networks

Autor Ian Wilkinson

This book assesses the nature and development of collaborative advantages as a means to boost international competitiveness as well as the performance of both organisations and nations. "Business Relating Business" argues that bus ... więcej

200.16

Zwykle: 222.49 zł

Oszczędzasz 22.33 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Business Relating Business - Managing Organisational Relations and Networks

Za ten zakup dostaniesz 117 punkty

Opis

This book assesses the nature and development of collaborative advantages as a means to boost international competitiveness as well as the performance of both organisations and nations. "Business Relating Business" argues that business performance depends on the way a firm is connected to other firms and organisations and not just its own skill and resources. The book synthesises thinking from marketing, management, economics and international business with evolutionary biology and complexity theory, as well as integrating many years' research on interfirm relations and networks. It develops the management and policy implications of adopting relationship and network perspectives and sets out an agenda for future research. Ian Wilkinson brings together the latest thinking and research in the area and this book will be of particular interest to academics focusing on a wide range of subjects within business and management and marketing including: industrial and business-to-business marketing, marketing channels, supply chain management, purchasing, relationship marketing and management, strategic alliances and joint ventures, business strategy and competition. The book will also appeal to economists as well as researchers in management and economic sociology, industrial and organisation structure and strategy.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

200.16

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: