Competing for Customers / Libristo.pl
Competing for Customers

Kod: 09363955

Competing for Customers

Autor Craig Le Grande

With the right customer success strategy, when your customers win, you win! In this guide, world-renowned customer success expert Amir Hartman and Oracle Chief Customer Officer Jeb Dasteel give you a clear, focused, usable roadmap ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Competing for Customers

Opis

With the right customer success strategy, when your customers win, you win! In this guide, world-renowned customer success expert Amir Hartman and Oracle Chief Customer Officer Jeb Dasteel give you a clear, focused, usable roadmap for developing and executing acustomer success strategy capable of delivering immense return on investment. Everyone talks about customer focus these days, but achieving it requires you to go far beyond "customer advocacy": you must bring your customer's perspective into every aspect of your business strategy, with a relentless focus on helping customers achieve measurable business outcomes. This doesn't just happen. It requires a comprehensive, tested blueprint that integrates all facets of customer-centricity, from lead to revenue to retention: the blueprint you'll find in Competing for Customers. Using new examples from great companies like Oracle, Cisco, FedEx, P&G, and Deutsche Bank, Hartman and Dasteel identify a foundation of unifying principles and tactics that consistently work. Next, they guide you through every step of planning and execution, supporting you with clear tools and templates based in real organizational practice. The best way to reap long-term profits is to embed your customers' success throughout your own corporate DNA. That's what the world's best companies do. If you're an executive, entrepreneur, consultant, strategist, or marketer, Competing for Customers will help you do it, too -- right where you are, right now.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: