Fundamentals of Graphic Design / Libristo.pl
Fundamentals of Graphic Design

Kod: 01365516

Fundamentals of Graphic Design

Autor Gavin Ambrose

The book covers key aspects of design, including typography, art direction, production and finishing, environmental design, and self-promotion. It also examines the broader implications of graphic design, including social responsi ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Fundamentals of Graphic Design

Opis

The book covers key aspects of design, including typography, art direction, production and finishing, environmental design, and self-promotion. It also examines the broader implications of graphic design, including social responsibility, its role in art and its future. "The Fundamentals of Graphic Design" places graphic design in its socio-historical context, discussing its influences and development. It includes contributions of work from contemporary designers, including Pentagram, Why Not Associates and Studio Myerscough. It is an ideal guide for anyone starting out or seeking a role in the world of graphic design.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: