Making Sense of Tourism / Libristo.pl
Making Sense of Tourism

Kod: 14172599

Making Sense of Tourism

Autor Alan Machin

Tourism is big business, worldwide. Most people regard it as a purely leisure industry. Some have criticised it as a pastime for the rich at the expense of the poor. They have called it a self-indulgent way of life replacing the ... więcej

95.54

Zwykle: 105.04 zł

Oszczędzasz 9.50 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Making Sense of Tourism

Za ten zakup dostaniesz 55 punkty

Opis

Tourism is big business, worldwide. Most people regard it as a purely leisure industry. Some have criticised it as a pastime for the rich at the expense of the poor. They have called it a self-indulgent way of life replacing the 'real' industrial worlds of farms and factories. Yet tourism was actually used to create the commercial and industrial revolutions. Today, it has the potential to bring about international understanding and peaceful progress. This book is the first of a planned series of three. It reassesses the history of tourism and reveals its relationship with the mass media and education. Tourism can bring about a better understanding of the world through its unique potential: to see the world for ourselves, rather than as others see it. And it does so by having fun. Alan Machin brings a wide range of experiences to the task of 'making sense of tourism'. His working life ranged from marketing Shropshire's Ironbridge Gorge Museum to urban regeneration with Calderdale Council, West Yorkshire. He was a senior executive for a leading design company in Leeds. His career rounded out by teaching tourism management at what is now Leeds Beckett University. After retirement in 2009 he began to plan the Making Sense of Tourism series.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

95.54

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: